Wednesday 19 February 2014

Cerita Aku : Aku mencuba Advance Slim


Aku sekarang ni tengah cuba-cuba produk ni. Sebenarnya aku penakut gila kot dengan benda-benda yang boleh dikatakan sebagai ubat-ubatan ni. Kalau mati aku tak kisah lagi, tapi part kalau aku sakit. Uishh....sapa nak jaga aku kan?

Aku dah habiskan sekotak. Aku tak timbang pon, sebab aku tak ada penimbang kat rumah. Dan aku lagi satu sepesis bila nak kena timbang depan orang ramai, menjelma sebagai kucing tetiba. Alah, penimbang public tu. Yang kena masukkan coin tu lah. Tapi aku agak berat aku dalam 70kg...Fuyoohh, beratnya.

Hasil aku dapat setelah sekotak aku habiskan, herm memandangkan aku tak timbang so aku tak tahu progressnya dah macam mana. Tapi tulah, asyik nak membuang jea kerja aku. Makan byk sikit, membuang. Tahi boleh tahanlah. Tapi kalau aku tak makan, rasa macam aku berak air jea. Hahaha....

Lagi satu, aku pakai benda ni aku bukan jaga pantang pun. Aku makan masih sama je macam dulu. Senaman? Hurm...tiap-tiap hari aku pergi kerja kira berjalan kan. Pecah peluh kot, dah tak payah nak senaman maman ni. Just makan aku masih tak boleh control. Nafsu aku kan aku bela banyak sangat. Semua jenis  kuat makan. Tak boleh nak buat apalah. Target aku nak habiskan tiga bulan bersamaan 9 kotak. Selepas tiga bulan aku update hasil aku samada aku muat atau tak aku pakai baju kurung aku raya tahun lepas yang sudah tidak padan tu. Dahsyat kan??!!

No comments:

Post a Comment